poniedziałek, 5 września 2016

Pytania i odpowiedzi

Wchodzisz na mojego bloga co bardzo mnie cieszy , czytasz i myślisz sobie historia jak miliony innych.
Tak masz rację. Pełno w internecie historii podobnych do mojej. Chcesz wiedzieć czemu? Po co to robię? Odpowiem.
Pisanie tego daje upust moim emocjom. Później dowiesz się czemu jak przeczytasz resztę opowieści . Odkąd zaczęłam pisać czuję się trochę lepiej. Nie myślę tyle o tym wszystkim co się wydarzyło. Nawet J nie miał pojęcia co dzieje się w mojej głowie dopóki wszystkiego nie przeczytał.
Robię to dla siebie aby w końcu odpocząć od tej złej energi i złości.

Może gdzieś tam w świecie jest osobą która potrafi mi pomóc i ma na tyle odwagi by opisać swoją własną historię bo to ona określa jaką osobą jesteśmy.

Nie jestem głupią 17-latka która nie ma co robić bo zostawiła chłopaka dla innego.
Nie. To nie jestem ja. Żaden z moich związków nie trwał krócej niż rok.
Jeśli dasz radę opisz swoją historię a ja dalej będę opisywać swoją. Poznajmy się 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz